De klantenservice van PokerStars service - online-help

Bovendien opgegeven: categorie, subcategorie

De poker room specialisten staan klaar om de gebruiker te helpen met eventuele probleem-vanaf inschrijving tot intrekking van de middelen en het Oplossen van technische problemenSpelers zijn voorzien van meerdere manieren om te communiceren met vertegenwoordigers van de online ruimte. De PokerStars online support service reageert op de speler verzoeken voor maximaal twee dagen. Een goede voorbereiding van de aanvraag kunt u de snelheid van het krijgen van hulp. Russisch-sprekende gebruikers zijn voorzien van technische ondersteuning in het russisch. Bij het indienen van reacties die betrekking hebben op het spel profiel en u vragen om persoonlijke gegevens, specialisten nodig om ervoor te zorgen dat ze ook daadwerkelijk worden geopend door de eigenaar van het profiel. Prioriteit de methode van communicatie is de poker client functionaliteit. U kunt een verzoek indienen op elke dag van de week, op elk moment van de dag - de dienst werkt de klok rond, zonder onderbrekingen.

Als u technische problemen ondervindt

De beste manier om contact met de technische ondersteuning is door middel van het feedback formulier dat verkrijgbaar is in de poker app. U dient in te loggen om het programma op een PC of het mobiele apparaat, klikt u op de knop "Meer" in het hoofdmenu, selecteer "help" en klik op "Contacteer ons". Het formulier vraagt u om te kiezen de taal waarin de gebruiker de voorkeur aan het ontvangen van het antwoord. In de onderwerpregel van het bericht, moet u de essentie van het probleem, en in de tekst, het bekendmaken van de details. De "Bevestig" knop kunt u het toevoegen van screenshots en foto s. We raden het niet aan om het verzenden van log bestanden op deze manier. Ze wilt verzenden, selecteert u de "log Files" tab in het menu "help" sectie, schrijf een bericht in en klik op "Verzenden".

Om een bericht te sturen vanaf een apparaat zonder de client is geïnstalleerd, als u problemen ondervindt met het programma, gebruik e-mail supportpokerstars.

De aanvraag moet worden verzonden van het spel-profiel e-mail adres dat is opgegeven bij de registratie. Het verzenden van een verzoek van een alternatief e-mail kunt u geen hulp krijgen op bepaalde onderwerpen, bijvoorbeeld als een specialist moet bekend te maken dat de gebruiker om persoonlijke of financiële gegevens. Een bericht verzonden per e-mail gaat naar de Algemene Afdeling, en daarna aan de exploitant toegestaan in dit gebied, dat vertraagt de verwerking van de aanvraag.

Het engels-sprekende gebruikers zijn voorzien van een overleg over de poker room van de Twitter pagina.

In de Twitter-service de klantenservice van PokerStars service reageert sneller, maar biedt alleen hulp op Algemene onderwerpen: deelname in promoties, het ontvangen van bonussen, stortingen maken, de regels van het spel, problemen met de game-platform, en het gebruik van client-functionaliteit. Problemen waarvoor toegang tot een eigen account gegevens worden niet opgelost. Andere gebruikers actief te helpen met Algemene onderwerpen op Twitter.

Door het publiceren van berichten in de publiek domein, niet openbaar maken van informatie die kan worden gebruikt om toegang te krijgen tot uw account of betaling systemen door derden.

De gebruikers-overeenkomst en poker room reglement regelt de werkzaamheden van de technische bijstand van specialisten. Houd ze in gedachten wanneer u communiceert met de vertegenwoordigers van de online ruimte: de e-mail Moet bevatten uitgebreide informatie over het probleem. Het onderwerp van het e-mailadres moet overeenkomen met de essentie van de boodschap. Om de snelheid van een reactie krijgen, volg dan de aanbevelingen: de Antwoorden worden verzonden naar de speler s e-mail adres. Als specialisten om extra informatie vragen of verstrekken van onvolledige informatie over het probleem, gebruik de"Reply" knop voor verdere correspondentie. Dit bespaart u de geschiedenis van de correspondentie en, als het bericht wordt naar een andere operator, ontvangt de volledige informatie over de voortgang van het oplossen van het probleem. Na het verstrekken van de gebruiker met de hulp, de poker room stuurt de speler een verzoek indienen met het verzoek om de kwaliteit te evalueren van diensten.

Beoordelen de ondersteuning op een vijf-punts-schaal gebruik enkele voorgestelde parameters voor het verbeteren van de technische ondersteuning van ervaring.

De game-platform biedt een grote database met veelgestelde vragen en informatie over hen.

De meeste technische problemen opgelost kunnen worden door de gebruiker zelfstandig, met behulp van de FAQ in het help center.

Bovendien, de FAQ vindt u volledige informatie over de app, de functionaliteit, de regels voor het spelen van verschillende poker-indelingen, en de minimale systeem eisen.

Het gebruik van de FAQ-bespaart tijd - hiermee kunt u het snel vinden van informatie op uw eigen zonder hulp van buitenaf. Een snelle referentie op de functionaliteit automatisch in een pop-up venster nadat u er met de muisaanwijzer op een knop of het tabblad.

Als de e-mail niet aankomt binnen uur, moet u controleren of het probleem is opgelost.

Niet het schrijven van een tweede verzoek - de aanvraag is beantwoord van de tijd, met uitzondering van de vragen over wereldwijde crasht. Zorg ervoor dat het bericht niet in de "Spam" map van de e-mail service. Herhaalde aanvraag ingediend voor het ontvangen van de consultatie voor de vorige, stelt de responstijd van de technische ondersteuning van e-mails van de laatste in de wachtrij. Lees de recensie van de meest voorkomende oorzaken van storingen in de gaming-platform.




assistent in online poker kkpoker bonus calculator voor het spelen van poker ananas poker bereik calculator online poker bots telegram bot van poker upoker downloaden kkpoker review zijn er poker sites zonder bots HRK poker calculator